Вітаю Вас Гість | RSS

НАВЧАЛЬНИЙ САЙТ ГАВРИЛЕНКО ОЛЕНИ ВАЛЕРІЇВНИ

Меню сайту
Дисципліни КСУ
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗРАЗКИ ТЕСТІВ

1. Що з перерахованого не належить до властивостей інформації?

1) об'єктивність,

2) достовірність,

3) адекватність,

4) лаконічність.

2. Програма, що забезпечує шифрований голосовий зв’язок через Internet між комп’ютерами, а також послуги для зв’язку з абонентами звичайної телефонної мережі:

1) Skype,

2) Climm,

3) Licq,

4) JICQ.

3. Простий протокол передачі пошти – це:

1) SMPT,

2) IP,

3) TCP,

4) ARP.

4. Протокол передачі гіпертексту – це:

1) VTP,

2) HTTP,

3) IDP,

4) FTP.

5. Програмне або апаратне забезпечення чи їхня комбінація,призначена для запобіганню несанкціонованого доступу в Internet – це:

1) Аплет,

2) Бод,

3) Firewall,

4) Usernet.

6. Стандартною мовою для роботи з базами клієнт-сервер є:

1) SQL,

2) Java,

3) Delphi,

4) HTML.

7. Який пристрій забезпечує обмін інформацією на надійній, недорогій, скрізь доступній радіочастоті для ближнього зв’язку?

1) Bluetooth,

2) Wi-Fi,

3) інфрачервоний порт,

4) usb-порт.

8. Яка організація встановлює стандарти повсякденної роботи Internet?

1) IEEE,

2) ISO,

3) IETF,

4) ITU.

9. Міжнародний стандарт передачі повідомлень називається:

1) IPSec,

2) UN/EDIFACT,

3) Skip,

4) Set.

10. Стандарт Ethernet, що забезпечує передачу інформації зі швидкістю 100 мегабайт за секунду, називається:

1) 10Base,

2) 10Base T,

3) 100Base T,

4) 100Base.

11. Що з перерахованого не є формою представлення інформації?

1) текстова інформація,

2) числова інформація,

3) графічна інформація,

4) тактильна інформація.

12. Введення кого-небудь в оману шляхом представлення неповної інформації, або повної та вже не потрібної інформації, викривлення контексту, викривлення частини інформації називається:

1) дезінформацією,

2) обміном інформацією,

3) передачею інформації,

4) зберіганням інформації.

13. Що з перерахованого не є базою даних?

1) SPIRES,

2) ArXiv,

3) Sedna,

4) Sy Base.

14. Які з перерахованих ЗКБД не належать до клієнт-серверних?

1) MS Access,

2) Paradox,

3) Oracle,

4) FoxPro.

15. Сукупність технічного, програмного та організаційного забезпечення, а також персоналу, призначена для надання певним людям певної інформації, називається:

1) інформаційною системою,

2) інформаційними технологіями,

3) функціональними компонентами,

4) корпоративною мережею.

16. Архітектура інформаційних систем з виділеним сервером, оптимізованим для виконання файлових операцій введення - виведення називається:

1) клієнт-серверною,

2) файл-серверною,

3) ієрархічною,

4) розподільною.

17. Що з перерахованого не є програмним продуктом ГІС?

1) ArcIINFO,

2) ArcGIS,

3) AutoCAD Map 3D,

4) Interbase.

18. Ринок електронної інформації не складається з:

1) сектора конфіденційної інформації,

2) сектора ділової інформації,

3) сектора юридичної інформації,

4) сектора інформації для спеціалістів.

19. Промисловий стандарт, розроблений, щоб зробити можливим для текстів і символів (графічних знаків) всіх писемних систем світу узгоджене представлення (репрезентацію) і обробку комп’ютерами, називається:

1) Двоїчним кодом,

2) Десятиричним кодом,

3) Восьмиричним кодом,

4) Юнікодом.

20. Система, призначена для обслуговування якого-небудь потоку замовлень, називається:

1) корпоративною системою,

2) системою масового обслуговування,

3) експертною системою,

4) економічною системою.

21. Система, в якій потік вимог обмежений, називається:

1) замкнутою,

2) розімкнутою,

3) стахостичною,

4) багатоканальною.

22. Що з перерахованого не належить до характеристик системи масового обслуговування?

1) середня овжина черги,

2) середній час очікування,

3) середній час обслуговування,

4) середня вартість замовлення.

23. Що з перерахованого  дозволяє на початкових етапах розробки швидко моделювати прикладні системи?

1) дизайнер звітів,

2) універсальна система побудови довідників,

3) OLAP-дизайнер,

4) дизайнер об'єктів.

24. Цілісність системи на основі загальної структури, коли поведінка окремих об'єктів розглядається з позиції функціонування всієї системи, називається:

1) емерджентністю,

2) гомеостазисом,

3) адаптивністю,

4) конгруєнтністю.

25. Можливість отримати потрібної інформації в потрібний час називається:

1) функціональною повнотою,

2) часовою забезпеченістю,

3) ефективністю,

4) адаптивністю.

26. Що з перерахованого не є пошуковою системою?

1) Нигма,

2) Апорт,

3) Ragy,

4) Блогус.

27. Хто є генеральним секретарем ЮНВТО?

1) Талеб Ріфаї,

2) Пан Гі Мун,

3) Курт Вальдхайм,

4) Кофі Анан.

28. Міжнародна організація в галузі туризму називається:

1) ЮНВТО,

2) ВБРР,

3) ВМО,

4) МВФ.

29. Яка програма, що дозволяє автоматизувати роботу туристичного оператора, є макросом EXCEL?

1) V-PRICE,

2) Turwin MultiPro,

3) Мастер-Тур,

4) Ком-Тур.

30. Білоруська програма для організації стратегічного та оперативного маркетингового планування в туристичній індустрії називається:

1) МаркетингМикс,

2) Бест-Маркетинг,

3) Marketing Analytic,

4) Касатка.

31. Яка мова програмування використовується в програмному комплексі Бест-Маркетинг?

1) SQL,

2) Delphi,

3) Java,

4) Html.

32. Велика британська компанія, оператор готельної мережі - це:

1) Marriott Rewards,

2) InterContinental Hotels Group,

3) Radisson Hotels & Resorts,

4) Hilton Hotels.

33. Система, призначена для автоматизації поселення в готелях, називається:

1) Hotel Inspector,

2) Assess Systems,

3) Changepoint,

4) Hotel Giant.

34. Що з перерахованого не належить до глобальних систем бронювання?

1) Amadeus,

2) Galileo,

3) Worldspan,

4) Megapolis.

35. Продукт Worldspan, який є клієнтською системою бронювання турпослуг, це:

1) Internet Booking Engine,

2) Trip Manager,

3) Go!Solo,

4) Go!Res.

36. Німецька фірма, яка є виробником автоматизованих систем для готельно-ресторанного бізнесу - це:

1) Sabre,

2) Travelcity,

3) Lufthansa,

4) Fidelio.

37. Віртуальне підприємство – це:

1) таке підприємство, що створюється з різних підприємств на контрактній основі, не має єдиної юридичної організаційної структури, але має єдину інформаційну структуру з метою створення та використання комп'ютерної підтримки життєвого циклу конкретного виробу чи послуги,

2) інтерактивна структура, що включає персонал, устаткування та процедури (технології), які об'єднані інформаційним потоком, що використовується менеджментом для планування, регулювання, контролю й аналізу функціонування реального підприємства,

3) інтерактивна структура, що включає персонал, устаткування та процедури (технології), які об'єднані інформаційним потоком, використовуваним логістичним менеджментом для планування, регулювання, контролю й аналізу функціонування інформаційної системи підприємства,

4) інтерактивна структура, яка на підставі договорів об'єднує інформаційні мережі підприємств  для виконання й контролю поставленого завдання (задоволення отриманого замовлення на товар або послугу). 

38. Система обслуговування вважається заданою, якщо відомі:

1) потік замовлень, його характер;

2) множина обслуговуючих каналів;

3) дисципліна обслуговування (сукупність правил, що задають процес обслуговування),

4) все вищеперераховане.

39. Багатофункціональні засоби зведених воєдино табличних, текстових та картографічних бізнес-даних, демографічної, статистичної, земельної, муніціпальної та іншої інформації - це:

1) МІС,

2) ЕІС,

3) АІС,

4) ГІС.

40. Супутникова система навігації називається:

1) GPS,

2) GPRS,

3) GSM,

4) EDGE.

41. Цифрова картографічна модель; візуалізована, або підготовлена до  візуалізації на екрані засобу відображення інформації в спеціальній системі умовних знаків, зміст якої відповідає змісту карти відповідного виду та маштабу, називається:
1)
ландшафтною картою,

2) географічною картою,

3) цифровою картою,

4) електронною картою.

Годинник
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Калькулятор
Конвертор
Чат
Соціальні закладки
Зайти в twitter.com
Висловлювання